Gara-Gara Buat ‘Pr0jek’ Dalam Pasar Raya, Pasangan Kekasih Diburu P0lis

Pad4h sendiri apabila melakukan perbuatan tidak sen0noh di tempat awam. Sep4sang kekasih yang diarakam melakukan hubungan s3ks di sebuah pasar raya kin1 dibvru oleh p0lis.

Gamb4r dan klip video pasangan kekasih yang sedang membuat ‘pr0jek’ itu pada mul4nya dikongsi di laman faceb00k SSBN, sebuah laman perkongsian gambar atau kl1p video tidak sen0noh. Ia kemudian menjadi viral dalam kalangan warganet.

G4mbar tersebut menunjukkan seorang lelaki yg memakai seluar jeans dan baju-T m4nakala wanita memakai gaun berwarna merah sedang melakukan hubungan int1m itv di ruang jualan peralatan mencuci tandas.

Pad4 masa sama, pengunjung pasar raya yang lain turut dapat dilihat berada di bel4kang pasangan tersebut. Rata2 orang ramai memberi komen negatif pada gamb4r berkenaan.

Peg4wai p0lis memberitahu mereka telah melihat rakaman gambar tersebut dan sed4ng menjalani siasatan dan mencari pasangan kekasih itu.

Sek1raya didapati bersalah, pasangan tersebut boleh dikenakan penjara seh1ngga 5 tahun dan denda BT100,000 (RM 12,803.00).

SUMBER: The Nation I Siakapkeli

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG DI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

Tak Mampu Sihir Orang Islam Yang Jaga Solat – Bomoh Rusia

Tular sebuah video di media sosial, di mana seorang bomoh yang dipercayai berasal dari Rusia …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *