[VIDEO] Tanda Kebesaran Allah, Air Terjun Yang Kering Ini Akan Mula Mengeluarkan Air Yang Banyak Apabila Dibacakan Ayat-Ayat Suci Al Quran, Allahuakbar Segala Puji Bagi Allah..

Tanda Kebes4ran Allah viral (Video) Air Terjun Yang Ker1ng Ini Akan Mula Mengeluark4n Air Yang Banyak Apabila Dibacakan Ayat-Ay4t Suci Al Quran, Allahuakbar Segala Puji Bagi Allah..

Menurut svmber fenomena ini berlaku di sesebuah perkampvngan yang terletak di China. Menvrutnya lagi, Air Terjun mata air ini senti4sa kering tiada sedikit pvn air yang mengalir dan hanya akan mengalirk4n air apabila dibacak4n ayat suci Al Quran sahaja.

Pada mul4nya penduduk setempat agak kebingungan memikirk4n akan kejadian ini, adakah b4la atau nikmat dari Tuhan. Sehinggalah datang s3orang ustaz, lalu menjaw4b segala persoalan. Allahuakbar!! Sejak itu rasa c1nta dengan agama Islam mvla dirasai dan tersebar luas.. Alhamdulillah..

Tinjau4n sekumpulan penduduk Daerah, Negeri berdekatan y4ng diwakili para Ustaz p3rgi ke lokasi untuk melihat sendiri kejadian ters3but.

Setib4nya di tempat itu, kelihatan seorang Ustaz terus sah4ja mengalunkan baca4n Al Quran serta doa, setelah beberapa minit, sedikit d3mi sedikit mata air itu mula mengalirkan air dengan begitu banyak hingga menj4di sebuah air terjun yang indah. SUBHANALLAH…

Beberapa orang berada disitu mula teruja dan terpegun lalu mel4ungkan ALLAHUAKHBAR!!… (Allah Maha Besar), LA ILA HAILALLAH!!.. (tiada tuhan melainkan Allah) dan kata-kata pujian bagi Allah setelah melih4t akan kekuasaan, kebesaran-NYA.

SUMBER:Youtube Infor Dunia Islam via kongsisibomonicko.com

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG DI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

Tak Mampu Sihir Orang Islam Yang Jaga Solat – Bomoh Rusia

Tular sebuah video di media sosial, di mana seorang bomoh yang dipercayai berasal dari Rusia …

Leave a Reply

Your email address will not be published.