Almari Pakaian Wanita Ini Ada Pintu Rahsia, Tak Sangka Ada Bilik Mandi Di Sebaliknya.“Macam filem Narnia”

Kalau kita selalu tengok filem Barat, kebanyakan rumah dalam filem tu ada bilik rahsia di bawah tanah yang digunakan sebagai tempaat persembunyian kalau-kalau ada yang pecah maasuk rumah mereka. Pintu untuk ke bilik ni pula susah naak jumpa sebab ia selalunya beraada di tempat yang tak disangka macam di belakang rak buku.

Nampaknya, rekaan rumah seumpama ini bukan hanya terkenal di negara Barat sebab baru-baru ini, seorang wanita dipercaayai di Indonesia telah berkongsi sebuaah pintu rahsia yang terdapat dalam almari pakaiannya.

Menurut Suara.com, video itu pada mulaanya dikongsikan oleh akaun TikTok bundadariputri sebelum mula tular di Instagram. Dalam video tu, boleh dilihat yang dari luar, pintu berwaarna biru tu nampak macam almari biasa.

Namun, bila dibuka, sebenarnya ada pintu raahsia di sebalik pintu almari itu. Difahamkan, pintu rahsia tu sebenarnya merupakan pintu sebuah bilik air yang lengkap dengan tab mandi dan alaat pemanas air.

Walau bagaimanapun, gadis itu mengaatakan dia hanya akan buka pintu tu setahun sekali je sebab dia tak begitu suka dengan keadaaan bath tub yang dah berkarat tu. Disebabkan tandas tu dah tak digunakan, wanita itu juga meminta pendapat netizen apa yang sepatutnya dia buaat dengan ruang tersebut.

Ada netizen yang kata lebih baik ruang rahsia tu ditukar menjadi ruang penyimpanan barang berharga je sebab baru lah sesuai dengan konsep bilik rahsia kan.

Macam filem Narnia dah pintu rahsia dalam almari ni. Teringin jugak nak ada pintu rahsia kat rumah sebab macam cool je kan.

SUMBER: Suara.com I Lobakmerah

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG DI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

Buat lawak lucah ketika ‘live’, netizen jijik tengok perangai ‘bapak2 orang’

Tindakan beberapa individu yang membuat live di aplikasi TikTok sambil bergurau sesama sendiri menggunakan lawak …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *