[VIDEO] Rakaman Seorang Wanita Cium Ketiak Dan Bau Mengundang Kecaman Warganet “Wow Mantap?”

Tidak l4ma dahulu video viral yang tersebar di media sosial, menunjukkan seorang wan1ta memamerkan rambut ket1aknya, dimuat naik oleh akaun tiktok dutaketek indonesia.

Dalam video tersebut, seorang wanita dengan kemeja taanpa lengan biru dilihat membalas komen dari pengguna tiktok lain meengenai keaslian ketiaknya, yang terselit di dalam video dan dalam kaapsyen video tersebut.

“Itu ketiaak yang sebenar, anda tahu,” kata Fira.

Kemudian waanita itu segera menjawab dengan santai.

“Ini asli, sayang … ya, kali ini anda maasih boleh mengeditnya”

“Ini beenar-benar asli .. asli dari Maha karya Tuhan yang luar biasa,” tambahnya sambil mencium taangan yang mencubit ketiaknya.

“Wowwww .. hebat” tambaahnya lagi sambil menunjukkan ekspresi menikmati bau ketiaaknya.

Tiba-tiba video ini mengundang pelbaagai reaksi dari netizen.

Ada yang meenganggapnya lucu dan mengaanggapnya sebagai hiburan, ada yang mengaanggapnya serius.

“Itu haanya laluan bro …. belum terminal” kata Derry

“sampaai itu buuuu … demi suka” kata Venny

“jika anda mendapat hadiah dari tiktok beli pinset, bro” sudah Nurul

Video tersebut kini menjadi viral dan meempunyai 3.4 juta tontonan, 12.000 perkongsian, dan lebih dari 5000 komen.

Rakaman Video Yang Viral Dibawah.

Rakaman Video 2 Yang Viral Dibawah

Antara Komen Komen Warga Maya
Eeee x malu ke tunjuk ko punya bulu ketiak tu hitam cubala bersihkan x pn ko tocang jer bulu tu.

Aku yg takde buIu ketiak ni pun bau wangi je 24jam sebab guna deodorant

SUMBER: Larjunatv

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG KAMI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

Tak Mampu Sihir Orang Islam Yang Jaga Solat – Bomoh Rusia

Tular sebuah video di media sosial, di mana seorang bomoh yang dipercayai berasal dari Rusia …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *