“Saya Amat Suka Akan Sate” Ramai Pelanggan ‘Menyerbu’ Gerai Sate Nasila Kitchen Kerana Ini Yang Akan Diberitahu.

JAKARTA – Sebuah gerai sate di Bekasi dalam wilaayah Jawa Barat m3njadi tarikan ramai pelanggan kerana dimiliki oleh seoraang gadis jelita, lap0r laman beritaa Detik.com hari ini.

Gerai bernaama Nasila Kitchen itu dimiliki oleh Dian Reviani yang mervpakan kakak kepaada seorang model di Indonesia, Savitri Zelitha.

Menurut Dian, geraai tersebut baru beropeerasi. Dia mendapat inspir4si untuk membuka perniaagaan itu kerana dia sendiri merupakan pemin4t makanan tradisionaal tersebvt.

“Saya amaat suka akan sate. Kini, saya cuba mempengaruhi orang lain untuk turut sama meenyukai sate seperti saya,” katanya.

Tambah Dian, adiknya, Savitri, sering membantunya di kedai dan melayan para pelanggan sekiranya tidak terlibat dengan sebarang sesi penggambaran.

“Selain Savitri, ada bebeerapa lagi pekerja yang membantu saya di kedai,” ujarnya.

Menyedari bahawa gerai miliknya itu menjadi tular disebabkan paras rupa yang dimilikinya, Dian menegaskan bahawa sate yang dijual itu berasa enak.

“Saya berharap agar pelaanggan dapat mencuba sate yang dijual di sini dan bukan sekadar datang semata-mata ingi1n bertemu dengan kami dua beradik,” katanya.

SUMBER:Kosmo

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG KAMI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

Tak Mampu Sihir Orang Islam Yang Jaga Solat – Bomoh Rusia

Tular sebuah video di media sosial, di mana seorang bomoh yang dipercayai berasal dari Rusia …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *