Subhanallah ‘Menggigil Tangan Aku Nak Remove Eyelash Jen4zah tu’ – Pemandi Jen4zah Perempuan Kongsi Kisah Ngeri

Wan1ta dengan make up semem4ngnya tidak dapat dipisahkan. Pandai berd4ndan, maka hasilnya pasti lvar biasa. Tetapi pernahkah anda terfikir ak4n akibatnya terutama pada gol0ngan wanita beragama Islam?

Perk0ngsian tiga individu ini membu4tkan warganet bermuhasabah diri sek3tika dan ada juga yang meluahk4n rasa bersyukur kerana tidak terlalu berg4ntung kepada alatan make up.

Sem0ga bermanfaat dan memberi kesedaran kepada kita semua.

‘SER4M DENGAR, TAK BERANI NAK WARNAKAN RAMBUT KE, APA KE..’

SAYA ada kawan yang kerjanya pemandi jen4zah wanita. Ini cerita benar. Say4 seorang MUA. Jadi saya akui saya pun pernah juga terasa nak buat eyel4sh ext ni. Sulam-sulam semua tu. Nasib tergerak hati nak tanya dulu.

Say4 tanya dia, ada ke jen4zah yang men1nggal dunia dengan cantiknya siap sul4m bedak, eyelash extension, rambut warna perang blond etc. Dia kata mem4ng ada. Jadi saya bertanya, “Kak buat macam mana?”

Apa y4ng mengejvtkan, dia beritahu dia dan kawan-kawan tak cukur rambut, tak c4but kuku, tak cabut/gunting bulu extension itu ataupun tonyoh pipi sul4m blusher myat itu. Dia biarkan sahaja sebab memang dia tak boleh pad4mkan dan tak boleh buat apa pun.

Wal4upun memang masa mandi tak kena air dan memang tak sah mandinya, dia c4kap dia banyak-banyak berdoa kepada Allah supaya ampunkan d0sa dia dan d0sa arwh itu sebab myat pun rasa sakit katanya.

Dia k4ta memang sedih tetapi dah jadi myat, hanya Allah sahaja yang boleh ampvnkan d0sa jen4zah itu.

Ser4m iols dengar. memang tak berani nak warnakan rambut ke, apa ke dah.

‘GUNA MINYAK APA PUN, LIPSTICKNYA TAK DAPAT DITANGGALKAN, DAH SEBATI’

KORANG just imagine jenazah yang darah stop beku bukan semudah ABC nak tony0h buang-buang semua itu. Berpeluh-peluh nak clearkan foundation eyesh4dow celak. Sedih tengok, terasa perit sangat sebab kena tonyoh kuat-kuat t4pi apakan daya nak ke tak nak, tony0h juga.

Mem4ng kami tony0h menggunakan minyak Johnson Baby itu tapi part celak baw4h mata susah sangat. Kelopak mata jen4zah akan ke dalam. Jadi mem4ng susah nak tenyeh-t3nyeh kapas di situ.

Bibir pula pakai lipstick tak pasti jenis apa tetapi dah macam sebati terus dengan bibir jen4zah. Guna minyak apa pun tak dapat tanggal.

Oh ya, satu lagi. jen4zah yang pakai filler, rupa dia… nauzubillah. So please sangat-sangat yang masih ada pakai filler. Sila remove balik. Yang tu pemandi jen4zah tak dapat tolong. Apabila badan dah kaku, filler itu bentuknya berketul-ketul, cacat jen4zah.

‘MENGGIGIL TANGAN AKU REMOVE EYELASH’

INI PENGALAMAN AKU pula. Dulu memang aku ada buat bisnes eyelash extensions. Baru je ambil kursus dan mulakan bisnes tu. Masa nak buat bisnes tu memang ragu-ragu.

Bila buat kat orang Islam, diorang s0lat tapi tak sah solat, aku yang berd0sa. Tapi masa tu aku l4nggar je. Aku buat je.

Belum sampai tiga customer aku dapat, aku dah dapat petunjuk di mana arwah makcik suami aku men1nggal dunia secara tiba-tiba kena serangan sakit j4ntung. Kebetulan dia baru je buat eyelash.

Saudara mara belah suami aku pula tahu yang aku buat servis eyelash dan aku dipanggil untuk remove eyelash jen4zah. Ya Allah, dah ditolak permintaan itu tetapi semua orang merayu kat aku. Aku terpaksa.

Menggigil tangan aku remove eyelash jen4zah tu dan bermula dari saat itu aku berhenti buat servis tu lagi. Allah dah beri petunjuk kat aku.

Sumber: Viral Media Johor

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIKΒ  YANG KAMI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

Tak Mampu Sihir Orang Islam Yang Jaga Solat – Bomoh Rusia

Tular sebuah video di media sosial, di mana seorang bomoh yang dipercayai berasal dari Rusia …

Leave a Reply

Your email address will not be published.