[VIDEO] Gadis Lari Tak Cukup Tanah Lepas Buang ‘Hajat’ Depan Kubur “Tapi takut jugak”

Korang ada t4k perasaan ser4m sejuk bila lalu dekat kawasan perkvburan? Rasa seperti dip3rhatikan padah4l tak ada sesiapa pun dek4t situ.

Ada yang k4ta, buat apa kit4 nak takut bila lalu di k4wasan perkvburan sedangkan kvbur itu nantil5h bakal menjadi rumah kit4. Apa yang kita perlu buat ialah b3rsedia dan perbanyakkan amal supaya dip3rmudahkan urusan kelak.

Bercerita t3ntang kawasan perkvburan, viral di sosi4l media TikTok seorang gadis lari t4k cukup tanah lepas lunaskan ‘hajat’ d1 bilik air berhadapan dengan kaw4san perkuburan. Pada awal video tersebvt, gadis itu terlihat yakin dan beran1 masuk ke bilik air tersebut.

“Orang k4ta kalau sakit perut jangan buat main, t4ndas kat sini, kubur kat situ pvn boleh pi sorang-sorang!”- Kiedaamy97_

Akan t3tapi, setelah melunaskan ‘hajatnya’ itu, t3rus berdesup dia lari darip4da bilik air! Muka tu nampak lah cu4k juga d3pan kubur.

@kiedaamy97_Lari mcm atlet 100meter 😂😂 kalau sakit perut jgn ##melawak main laaa . ##fypage ##berandafyp

♬ original sound – Kiedamy97_

Video p3rkongsiannya itu telah mend4pat jumlah tont0nan sebanyak 1.1 juta dalam m4sa sehari je! Selain darip4da kawasan perkvburan di hadapan bilik air tersebvt, yang menjadi perhatian p4ra netizen di ruangan komen posting terseb4t ialah selipar yang dipakainya. Selipar terompah kayu yang bunyi ‘kelet4k keletuk’ tu! Sumpah legend habis!

Yang min ghisau tu bila dia lari takut je jatuh!

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG KAMI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DAN SHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

Tak Mampu Sihir Orang Islam Yang Jaga Solat – Bomoh Rusia

Tular sebuah video di media sosial, di mana seorang bomoh yang dipercayai berasal dari Rusia …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *