Perhatikan Tanda-tanda Ini Pada Suami Atau Isteri, Mungkin Terkena Sihir ‘Pelet’? Sihir Orang Ketiga

Pernah tak korang tgk, pasangan suami isteri yg sentlasa dlm keadaan harmorni..tenang..saling menyintai dan menyayangi..tlba-tiba suami atau isteri tersebut tergila-gilakan org lain dan tidak l4gi ingat pada keluarga anda? mungkin ramai yang tidak percaya dgn sihir “P3LET”, tapi korang kena baca apa yg terlalu menakutkan dgn sihir yang menyeb4bkan rumahtangga berpecah belah !

Pernahkah Anda punya kenalan pasangan suami isteri y4ng kehidupan rumah tangganya begitu harmonis, namun kemudian secara tib42 suami atau isteri tersebut tergila-gila dengan orang lain dan tidak 1ngat lagi pada keluarganya?

Ada banyak sekali penyebab suami/isteri jatuh cint4 pada orang lain dan melupakan keluarganya, salah satunya akibat pengarvh sihir pelet. Pelet sendiri merupakan ilmu sihir yang bisa mempengarvhi seseorang di bawah sadar untuk mencintainya.

Meski sihir dalam islam diharamkan, namun masih b4nyak orang yang memanfaatkannya demi mendapatkan apa yang diing1nkan, misalnya: menguasai istri/suami orang, menghancurkan rumah tangga, d4n lainnya.

Mungkin tidak semua orang percaya dengan adanya 1lmu pellet, namun kenyataannya sudah banyak rumah tangga yang rus4k akibat pengaruh sihir yang jahat ini.

Ayat al-Qur’an dan Hadits yang Menceritakan Tent4ng Kej4hatan Sihir Pemisah Suami-Isteri
وَاتَّبَعُوا مَا تَتْلُو الشَّيَاطِينُ عَلَىٰ مُلْكِ سُلَيْمَانَ ۖ وَمَا كَفَرَ سُلَيْمَانُ وَلَٰكِنَّ الشَّيَاطِينَ كَفَرُوا يُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَا أُنزِلَ عَلَى الْمَلَكَيْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ ۚ وَمَا يُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّىٰ يَقُولَا إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَةٌ فَلَا تَكْفُرْ ۖ فَيَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا يُفَرِّقُونَ بِهِ بَيْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ ۚ وَمَا هُم بِضَارِّينَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ ۚ وَيَتَعَلَّمُونَ مَا يَضُرُّهُمْ وَلَا يَنفَعُهُمْ ۚ وَلَقَدْ عَلِمُوا لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِي الْآخِرَةِ مِنْ خَلَاقٍ ۚ وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْا بِهِ أَنفُسَهُمْ ۚ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ – 2:102

“Dan mereka mengikuti apa yang dibaca oleh syaitan-syaitan pada masa kerajaan Sulaiman. Sulaiman itu tidak kafir tetapi syaitan-syaitan yang kafir, mereka mengajarkan sihir kepada manusia dan apa yang diturunkan kepada dua malaikat di negeri Babilonia yaitu Harut dan Marut.

Padahal keduanya tidak mengajarkan sesuatu kepada seseorang sebelum mengatakan, “Sesungguhnya kami hanyalah cobaan (bagimu), sebab itu janganlah kafir.”

Maka mereka mempelajari dari keduanya (malaikat itu) apa yang (dapat) memisahkan antara seorang (suami) dengan istrinya. Mereka tidak akan dapat mencelakakan seseorang dengan sihirnya kecuali dengan izin Allah. Mereka mempelajari sesuatu yang mencelakakan, dan tidak memberi manfaat kepada mereka.

Dan sungguh, mereka sudah tahu, barangsiapa membeli (menggunakan sihir) itu, niscaya tidak akan mendapat keuntungan di akhirat. Dan sungguh, sangatlah buruk perbuatan mereka yang menjual dirinya dengan sihir, sekiranya mereka tahu.” (QS. Al-Baqoroh : 102)
Dari Jabir RA, Rasulullah SAW telah bersabda:

“Sesungguhnya Iblis meletakkan singgahsananya di atas air, kemudian dia mengutuskan tenteranya, maka yang paling dekat kedudukannya di antara mereka kepadanya ialah yang paling besar fitnahnya. Salah seoarng daripada mereka datang seraya berkata: Aku telah berbuat begini dan begini.

Lalu Iblis berkata: Kamu belum berbuat apa-apa.
Rasulullah SAW bersabda: Kemudian salah seorang daripada mereka datang seraya berkata: Aku tidak meninggalkannya hingga aku telah menceraikannya daripada isterinya.

About admin

Check Also

[Video] Wanita Berhadapan Detik Cemas, Badak Sumbu Hampir Sodok Kereta!

Sebut sahaja tentang badak sumbu, pasti s3mua tahu bahawa haiwan ini memiliki berat badan yang …

Leave a Reply

Your email address will not be published.