[Video] Seorang Wanita Ditampar Dengan Sayur Oleh Pemilik Kedai Warga Asing.

Seor4ng pemilik akaun facebook bernama Hanim Abdul Aziz memuat n4ik rakaman vid3o kakaknya yang di tampar dengan sayur oleh seorang warga as1ng. Mangsa tel4h membuat laporan polis atas kebiadaban yang dilakukan oleh w4rga asing tersebvt.

Menurvt kejadian, mangsa yang tinggal di blok C PPR Lembah Subang Petaling Jaya t3lah menyuruh anaknya membeli air minuman F&N Strawberry di kedai runc1t y4ng terletak di bawah flat tersebut. Setibanya anaknya di rumah, dia memberit4hu air berkarbonat tersebut berharga RM2.90 sedangkan pada label h4nya berh4rga RM2.50. Beliau tidak berpuas hati lalu turun ke kedai.

Sew4ktu d1 kedai mangsa bertanya mengapa harga air minum yang dibeli tersebut tid4k s4ma dengan harga pada label? Lelaki tersebut tidak menjawab lalu marah dan mem4kinya dengan perkataan bodoh. Mangsa berang lalu merakam video lelaki tersebvt. Ketika imejnya dirakam, suspek sedang mengikat sayur kemudian keluar d4ripada kaunter sebelum menampar kepala mangsa menggunakan sayur.

Kemudian m4ngsa pergi ke balai polis kerana berasa tidak puas hati selain ingin melap0rkan perkara tersebut kepada KPDNKK. Selain itu, pemilik akaun turut mend4kwa warga asing tersebut memiliki kad pengenalan. Menurutnya lagi, walau perb3zaan harga nampak kecil tetapi dia tidak boleh sewenang-wenangnya menaikkan h4rga. Apatah lagi kakaknya seorang ibu tunggal.

Harap perk4ra ini dapat diselesaikan dengan segera.

Sumber:Hanim Abdul Aziz

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG KAMI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DANSHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

Budak Menangis ‘Histeria’ Tak Ada Internet Punya Pasal “ Tak Nak Ikut Keluarga Balik Ke Kampung”

Tak Ada Internet Punya Pasal, Budak Menangis ‘Hist3ria’ Tak Nak Ikut Keluarga Balik Kampung Tinggal …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

error: Content is protected !!