[VIDEO] Bersendirian Di Dalam Wad, Abang Ni Dakwa Disergah Lembaga Misteri Tengah Main Langsir..

Boleh dikatakan bahawa hospital menjadi salah satu lokasi y4ng didakwa dipenuhi dengan kisah-kisah seram terutama pada waktu mal4m. Khususnya bagi pesakit dan petugas di hospital, ada sesetengah dari mer3ka yang kerap diganggu oleh ‘entiti’ tersebvt.

Seperti yang dialami oleh se0rang pengguna TikTok ini yang mendakwa bahawa telah diganggu ketika di dal4m sebuah hospital.

Menurut @mrwongtokmie, dia y4ng merupakan pesakit di hospital itu tidak dapat tidur lena kerana terdengar bvnyi yang aneh di sekitar katilnya.

Dia juga sempat merakam ket1ka langsir di hospital itu bergerak dengan sendiri dan bila diperhat1kan, tiada kelibat manusia yang berada di sebalik langsir tersebut. Melih4t keadaan itu, dia terus tidur dan menyelimutkan diri walaupun sudah merasa cvak. Ketika itu juga, bunyi yang kuat kedengaran sehingga membuatkannya t3rkejut.

Bukan itu sahaja, ‘b3nda’ tersebut juga dilihat bermain-main dengan lampu di dalam wad itu.

Tidak lama selepas itv, kelibat ‘seseorang’ yang membelakangi lelaki itu dapat dilihat di dal4m video tersebut. Ia muncul dalam beberapa saat dan terus menghil4ng.

Sehingga kin1, video tersebut telah mendapat sebanyak 15.9 ribu tontonan di TikT0k.

Makc1k cleaner kot

Menj3ngah ke ruangan komen, rata-rata warganet turut merasa seram melihat vide0 itu dan ada juga yang berkongsi mengenai pengalaman mereka di hospital.

Sumber: mrwongtokmie I Siakapkeli

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG KAMI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DANSHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

Tak Mampu Sihir Orang Islam Yang Jaga Solat – Bomoh Rusia

Tular sebuah video di media sosial, di mana seorang bomoh yang dipercayai berasal dari Rusia …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *