Wanita Paling Cemburu Di Dunia, Melarang Suami Melihat Wanita Lain Di Siaran TV

Biasa kita dengar orang kata cemburu itu t4ndanya sayang, betul ke? Mungkin ada benarnya namun jika cemburu secara berl3bihan juga sebenarnya tidak berapa elok dan boleh menyebabkan pasangan m3njadi tidak selesa dan rimas.

Seorang wanita yang dikenali sebagai Debbi w00d ini mungkin boleh dinobatkan sebagai wanita yang paling cemburu di dunia. 1ni kerana wanita berusia 44 tahun ini pernah memaksa suaminya mengambil uj1an ujian pengesan penipuan (Poligraf) dan kerap memeriksa telefon bimbit s3rta emelnya setiap hari.

Debbi Wood digelar sebagai wanita paling cembvru di dunia di Britain hinggakan suaminya Steve, 32 dikatakan hanya d1benarkan menonton rancangan mengenai haiwan dan tumbuhan sahaja. Selain itv dia juga pernah melarang suaminya menonton rancangan TV yang menamp1lkan wanita.

Dulu dia pernah melarang suaminya men0nton rancangan TV yang menampilkan penyampai TV, Holly Willoughby dan Anne Robinson, yang disyakinya mempunyai ciri-ciri wanita kegemaran suam1nya

“Saya tak nak dia fikir wanita l4in itu menarik. Kalau awak dah ada isteri dan bahagia dengan pasangan, mat4 awak sepatutnya hanya memandang pasangan sehidup semati sahaja,” kat4nya.

Wanita dua anak itu bagaim4napun membenarkan suaminya bermain permainan konsol agar tidak bosan sel4in boleh meluangkan waktu untuk bermain game bersama-sama.

Debbie yang didiagnosis d3ngan gangguan psikiatri dilaporkan menghidap Sindrom Othello, yang meny3babkan dia percaya pasangannya tidak setia. Debbie juga memasang software pen4pis keselamatan dalam komputer bagi memastikan Steve tidak dapat melayari laman Iuc4h.

Pakar menjelaskan tingkah l4ku Debbi itu adalah berpunca daripada kesan hubungannya sebelum ini yang k3mungkinan besar tidak berjalan dengan baik seperti mana yang dimahuk4nnya. Pakar juga memberitahu keadaannya jadi makin ‘parah’ adalah diseb4bkan Debbi turut mengalami obesiti.

Bagaimanapun, Debbi mend3dahkan sejak dia mengambil keputusan untuk bekerja sebagai plus-size model aw4l tahun ini berkata, suaminya pula menaruh perasaan cemburu terhad4pnya. Eh, penyakit cemburu dah berjangkit kat suami ekk?

“Saya mahu membuang gel4ran saya sebagai wanita kuat cemburu dan buat pertama kali sepanjang hidup, s4ya berasa gembira dan semakin yakin (setelah menjadi plus-size model), term4suk lebih mempercayai Steven. Cuma dia sekarang cemburu dengan perh4tian yang saya dapat. Tetapi itu membuatkan saya berasa lebih sel4mat.

Sekarang in1 Debbie sudah berjaya mengurangkan berat badannya sedikit demi sedik1t
Tapi k3san sampingannya, dia mengalami beberapa masalah kesihatan dari sakit di bah4gian punggvng hingga masalah diabetis.

Semoga masalah kes1hatan Debbi menjadi semakin baik dan moga tidak lagi kuat cemburu di masa ak4n datang.

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG KAMI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DANSHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

Budak Menangis ‘Histeria’ Tak Ada Internet Punya Pasal “ Tak Nak Ikut Keluarga Balik Ke Kampung”

Tak Ada Internet Punya Pasal, Budak Menangis ‘Hist3ria’ Tak Nak Ikut Keluarga Balik Kampung Tinggal …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

error: Content is protected !!