Tak Selesa Dengan Jiran Sebelah, Wanita Mahu Jual Rumah Besar Dengan Harga Rendah Dari RM300

Baru-baru ini tular mengenai seorang w4nita yang mahu menjual rum4hnya dengan harga cuma RM292 (1 juta rupiah) sah4ja. Sudah pasti sesiapa yang m3ndengar tawaran itu mesti ramai yang tertar1k untuk membelinya buk4n?

Menurut wanita dari yang juga pemil1k rumah tersebut, dia m4hu menjual rumahnya kerana tidak selesa deng4n jiran di sebelahny4.

Seorang lelaki yang berminat deng4n rumah itu pun berjvmpa dengan wanita yang dipanggil Puan Siti selaku pemil1k rumah tersebut. Samb1l membuat rakaman video, lelaki ini pun berjumpa d4n bercakap dengan Pu4n Siti.

“Puan Siti, katanya nak jual rum4h dengan harga sejut4 (1 juta rupiah) ya?” tanya lelaki itu.

Lelaki itu berasa teruja dan kagvm ketika meninjau ke4daan rumah yang hendak dijual itu, ternyata rumah berw4rna cream dicampur d3ngan warna biru itu mempunyai ukuran yang luas dan b3rlantai seramik.“M4k aih, besar betul rumah ni,” ujarnya

Ketika ditanya mengapa rumah itv hendak dijual, Pu4n Siti memberikan alasan dia tidak selesa dengan jiran s3belahnya. Oleh ker4na tertarik dengan keluasan rumah itu, lelaki ini pvn membuat keputusan untuk membeli rumah tersebut dan segera menyerahkan w4ng pendahuluan 50 ribu rupiah (RM14.60).

Walaubagaimanapun, kemudiannya ap4bila melihat jiran yang dimaksudkan oleh Puan Siti, lelaki ini segera menvkar fikirannya. Eh mengapa pula?

Rupanya jiran yang dimaksudkan 1tu ialah kawasan kubur yang terletak bersebelahan dengan rumah ters3but!

“Peh! Kawasan kubur! Patutlah pvan rasa tak selesa. Aduh! Tak jadilah nak beli, terima kasih puan,” kat4nya yang terus angkat kaki berlari meninggaIkan rumah itu.

Sejak dimuat naik, video itu t3lah ditonton lebih 4 juta views dan mendapat pelbagai reaksi netizen yang r4ta-ratanya juga menolak untuk membeli rumah tersebut meskipun harganya t3rsangat murah. Ada yang beritahu jangankan sejuta rupiah, diberi percvma pun tidak mahu.

VIDEO:

p/s: Kalau beli rumah ni, lepas tu biarkan saja, tak perlu tinggal disitu, okay tak?

SUMBER:SajaGempak

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG KAMI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DANSHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

About admin

Check Also

Tak Mampu Sihir Orang Islam Yang Jaga Solat – Bomoh Rusia

Tular sebuah video di media sosial, di mana seorang bomoh yang dipercayai berasal dari Rusia …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *