[VIDEO] Ibu Sebaak Lihat Anak Berlari Bawa Anuugerah Ke Pusara Ayah

Kehilangan orang tersayang semem4ngnya sangat menyakitkan. Lebih-l3bih lagi jika permergian tersebut adalah tvlang belakang keluarga yang menc4ri nafkah untuk ahli keluarga di rumah. Namvn, siapa kita untuk menidakkan t4kdir Maha Pencipta yang lebih berhak terh4dap makhluknya.

Lari ke pusara ayah tunjuk kepvtusan peperiksaan
Hal ini samalah seperti yang d1lalui oleh seorang pengguna TikTok d1kenali sebagai arysu87 apabila kerap b3rkongsi video menyatakan rasa rindv terhadap allahyarham suaminya yang telah m3n1nggal dunia.

Lebih menyebakkan apabila perk0ngsian terbaru arysu87 mendapat p3rhatian ramai susulan salah seorang an4knya berlari ke pusara bapa merek4 untuk berkongsi khabar gembira memp3roleh keputusan baik semasa di sek0lah.

Janji belajar betul2 untuk ayah
Menurutnya, dia berasa begitu s3dih apabila anak lelakinya yang b3gitu rapat dengan allahyarham membawa anug3rah kecemerlangan yang diterima k3 pusara bapa tersayang untuk berkongsi c3rita.

Video tersebut diambil dari jar4k javh dan dapat dilihat kanak-kanak tersebut duduk di hadapan pusara itu s4mbil b3rcakap sesuatu.

Hal ini membuatkan ramai yang b3rasa s3bak dan mengakui faham dengan apa yang dirasakan oleh anak pengguna TikT0k b3rkenaan.

Tervs maju & jadi anak yang memb4nggakan
Menj3ngah keruangan TikTok, rat4-rata warg4net telah meninggalkan komen deng4n menzahirkan rasa hiba mel1hat situ4si yang sangat menyebakkan tersebvt.

Mereka jvga sempat mendoakan ag4r anak-an4k kepada pengguna TikTok berkenaan terus m3njadi anak yang soleh s3rta pint4r agar dapat membanggakan orang tua terut4manya ibunya yang kini berjvang menggantikan tempat allahyarham ayah.

SUMBER:Ohmymedia

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG KAMI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DANSHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

TERIMA KASIH

About admin

Check Also

Budak Menangis ‘Histeria’ Tak Ada Internet Punya Pasal “ Tak Nak Ikut Keluarga Balik Ke Kampung”

Tak Ada Internet Punya Pasal, Budak Menangis ‘Hist3ria’ Tak Nak Ikut Keluarga Balik Kampung Tinggal …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

error: Content is protected !!