Tengok Banyak Kali Masih Tak Percaya, Rakaman Kucing Misteri Tiba2 Ada 3 Ekor Jadi tanda tanya Warganet…

Satu kejadian yang boleh dikatakan agak m1steri ini membuatkan satu hantaran video mendapat perhatian ramai dengan dit0nton ribuan kali menerusi beberapa platform media sosial.

Walau bagaimanapun, di Instagram milik TV3 Malaysia mencetuskan tanda tanya selepas terdapat kejadian pelik kucing yang d1rakam semula.

Menerusi rakaman yang dipercayai darip4da CCTV membuatkan seekor kucing yang sedang berjalan namun tidak semena-men4 selepas itu muncul seekor lagi si bulus dan sempat pula bergaduh sesama m3reka.

Namun apa yang membuatkan ramai hairan jvga pada awalnya dalam rakaman yang telah dikongsikan tersebut hanya seekor s4haja kucing yang dilihat berjalan dan dengan pantas pula muncul lagi se3kor dibelakangnya namun selepas selesai pergaduhan mereka itu, tiba-tiba kel1hatan berpecah tiga ekor.

Kejadian tersebut membuatkan ramai mer4sa hairan dan sempat berseloroh diruangan komen dengan memanggil mer3ka sebagai Boboiboy kuasa 3.

Manakala ada juga yang meninggalkan p3ndapat mereka dimana kucing tersebut muncul terlalu cepat dari arah bawah m3nyebabkan kehadirannya tidak disedari.

“Ku sangka kan dua, rupanya tiga. Jam1l Jamil Jamil”

“Laju betul dia datang selamatkan crvsh dia, macam tengah shoot je”

“Kucing pun pandai magic. Korang pandai”

“Berkali-kali tengok ni, takde jawapan ar”

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

About admin

Check Also

Tak Mampu Sihir Orang Islam Yang Jaga Solat – Bomoh Rusia

Tular sebuah video di media sosial, di mana seorang bomoh yang dipercayai berasal dari Rusia …

Leave a Reply

Your email address will not be published.