Dato’ Seri Vida Bakal Keluarkan Lagu Baru, Gaya Solekan Buat Ramai Yang Terkejut!

Nama yg tidak as1ng lagi dalam dunia hiburan dan usahawan Malaysia, Dato’ Seri Vida ini ad4 sah.aja yang dibuatnya menjadi tumpuan ramai. Sering menaja pelbagai ranc4ngan hibu.ran tanah air, Dato’ Seri Vida ini sememangnya memiliki pers0naliti unik dan ter.sendiri.

Malah baru-baru ini satu video yang mema.parkan Dato’ Seri Vida sedang bersiap tel4h mencuri perhatian warganet. Dalam ra.kaman itu dilihat figura ini mengen4kan dari hujung kepala hingga ke kaki den.gan busana berwarna merah.

Difahamkan persi4pan ters.ebut adalah untuk muzik video lagu baru dari Dato’ Seri Vida yang ak4n dikelu.arkan tidak lama lagi. Berikut adalah perkongsian rakaman Dato’ Seri Vida bakal kelua.rkan lagu baru yang dimuat naik menerusi Instagram mil1knya:

Namun apa yg lebih men.curi perhatian warganet adalah solekan yang dirias pada waj4hnya itu. Agak pelik, tapi mun.gkin juga Dato’ Seri Vida ada sebabnya yg terse.ndiri.

Perkongsian ra.kaman untuk Dato’ Seri Vida bakal keluarkan lagu tersebut telah meraih hampir 600 ribu ton.tonan dan ribuan komen. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi ter.kejut mereka menyaksikan rakaman ini di ruangan komen seperti berikut:

“Uish kejut saya sampai buka IG terus keluar macam tu”

“Lady Gaga Malaysia Dato. Keren…Nan.ti saya bikin lagu yaa”

“Terkejot saya Dato’ Seri”

“Wuish macam Lady Gaga dah. Next level betul”

Sementara itu, ikuti kisah men.arik lain yang telah kami sediakan untuk hiburan hari anda seperti berikut:

SUMBER:HCL

PERHATIAN:KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HINAAN ATAUPUN CACIAN. PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG RISIKO YANG TERJADI..
JANGAN KETINGGALAN JUGA UNTUK MENGIKUTI KISAH – KISAH MENARIK  YANG KAMI KONGSIKAN DI BAWAH.

JANGAN LUPA LIKE DANSHARE>>>

FOLLOW KAMI DI PAGE….

About admin

Check Also

Anak M𝐚ut Dilanggar Bas, Ibu Tuntut Pampasan RM8.1 Juta..

ANAK adalah segala-galanya buat wanita yang bergelar ibu. Malah demi anak, seorang ibu itu sanggup …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *