“Tidak Tahu Binatang Apa” Penemuan Sarang Bawah Kereta Mengejutkan Ramai, “Alamak Takut”

Baru-baru ini satu rakaman yang memap4rkan beberapa lelaki ‘menyelongkar’ bawah sebuah kereta telah mencuri perh4tian warganet. Manakan tidak, penemuan mereka sangat mengejutkan ramai!

Dalam rakaman tersebut kelihatan lel4ki ini sedang mengorek dari bawah sebuah kereta. Apa yang membuatkan ramai terk3jut adalah kelihatan seakan sarang dibawah kenderaan tersebvt.

Bila diteruskan ‘sel0ngkar’, kelihatan seekor haiwan yang nampaknya seperti tikus dengan saiz lu4rbiasa besarnya! Korang saksikan sendiri perkongsian rakaman penemuan sar4ng bawah kereta yang telah dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok deng4n nama akaun unclemig8068:

Memang nampak luarbi4sa betul besarnya! Macam mendebarkan ya masa mereka terus selongkar baw4h kereta itu. Apa-apa pun perkongsian rakaman penemuan sarang bawah kereta 1ni telah meraih lebih 3.6 juta tontonan dan 71 ribu likes.

Di ruangan komen rat4-ratanya turut berkongsikan pengalaman mereka yang turut pernah mengalami kej4dian sebegini. Selain dari itu ada juga yang terkejut dengan rakaman ini. B3rikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen tersebut:

“Alamak nampak ni tamb4h la masa sebelum gerak cek dulu keliling kereta”

“Kereta MyVi kawan say4 pernah overheat. Kipas tak jalan. Bawa gi bengkel tengok2 biawak besar l3kat kat kipas”

“Ish kenapa sampai mac4m tu. Kalau dia gigit wayar ke kan masalah problem”

“Saya bawa anak kucing. D1a duduk atas bateri. Nasib bernyawa lagi”

“Serius laaa tikus besar tv. Besar kucing dah”

Sementara itu, ikuti kisah men4rik lain yang telah kami sediakan untuk hiburan hari anda seperti ber1kut:

SUMBER:HCL

About admin

Check Also

Budak Menangis ‘Histeria’ Tak Ada Internet Punya Pasal “ Tak Nak Ikut Keluarga Balik Ke Kampung”

Tak Ada Internet Punya Pasal, Budak Menangis ‘Hist3ria’ Tak Nak Ikut Keluarga Balik Kampung Tinggal …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

error: Content is protected !!