3 Lelaki Afrika Cuba Masuk Ke Dubai Dengan Menyamar Menjadi Wanita Arab..”Berapa Tebal Bedak Dia Pakai”

Baru-baru ini pihak berkuasa Algeria men4han tiga lelaki warganegara Afrika kerana menyamar sebagai wanita Arab untvk masuk ke Dubai.

Tiga suspek terbabit dilihat memakai al4t solek untuk memutihkan bahagian atas muka dan bahagian mulut ditutup d3ngan purdah. Malangnya, helah itu gagal kerana pegawai di sempadan ber4sa curiga melihat solekan dan cara pemakaian purdah suspek yang tidak b3tul.

Menurut stesen berita Afrika Sel4tan, Kaya 959, tiga suspek itu cuba memasuki Dubai dengan harapan dapat mempvnyai pekerjaan yang baik dan sekali gus mengubah kehidupan mereka. Mal4ngnya, rancangan itu gagal. Tidak diketahui hukuman apa yang dikenakan terh4dap mereka, tetapi berkemungkinan besar mereka akan dihantar semula ke n3gara asal.

Gambar suspek tular di media sos1al dan turut menjadi bahan berita media di Arab dan Afrika Selatan hampir s3minggu. Walaupun ada yang mengatakan perbuatan suspek memalukan, tid4k kurang juga yang memuji kemahiran mereka bersolek.

Turut dipersoalkan status warg4negara suspek. Ada yang mendakwa mereka berasal dari Nigeria, manakala y4ng lain mengatakan suspek berasal dari Mali.

Tahun lalu, seorang lelaki Afr1ka sanggup menyamar menjadi wanita semata-mata mahu membantu teman wanitanya m3njawab soalan peperiksaan. Khadim Mboup, 22, berjaya memperdaya pihak fakult1 selama tiga hari. Sehinggalah salah seorang pengawas peperiksaan berasa cur1ga dengan Khadim dan akhirnya penyamarannya terbongkar.

Khaim dan teman wanitanya ditah4n dan didakwa melakukan penipuan dalam peperiksaan. Akibatnya, pasangan itu diharamkan dengan menduduki sebarang peperiksaan selama lima tahun.

Sumber: Oddity Central

About admin

Check Also

Tak Mampu Sihir Orang Islam Yang Jaga Solat – Bomoh Rusia

Tular sebuah video di media sosial, di mana seorang bomoh yang dipercayai berasal dari Rusia …

Leave a Reply

Your email address will not be published.