[VIdeo] Sudah Terlalu Sayang, Pak Cik Menangis Terpaksa Jual Lembu.

Bukan saja perpisahan dengan manusia mal4h perpisahan dengan haiwan juga boleh menjadi satu saat yang sangat meny3dihkan. Begitu jugalah seperti yang dialami oleh pak cik ini yang terpaksa m3njual lembu kesayangannya ini sehinggakan video perpisahannya ini mengvndang sebak pada mereka yang menontonnya.

Menerusi video yang telah menerima hamp1r tujuh juta tontonan ini, pak cik tersebut dilihat menangis teresak-esak k3tika mengucapkan selamat tinggal pada lembu miliknya itu. Semasa lembu t3rsebut sudah berada di atas lori, dia kelihatan tidak dapat mengawal emos1nya.

Bukan sahaja tidak dapat mengawal a1r matanya, dia juga beberapa kali memeluk lembu kesayangannya itu dan kelih4tan berbisik sesuatu kepadanya. Walaupun kelihatan seperti berat hati untvk melepaskannya pergi, pak cik itu akhirnya turun daripada lori sambil meng3sat air matanya. Momen perpisahan itu turut mengundang sebak netizen yang lain.

Di ruangan komen, kebanyakan netizen dapat memahami situasi yang dialami pak cik tersebut yang mungkin terpaksa menjual lembu kesayangannya atas beberapa faktor. Ditambah pula dengan situasi sekarang ini, pastinya keutamaan diberikan untuk kelangsungan hidup. Netizen turut memberikan kata-kata semangat kepada pak cik tersebut di ruangan komen.

“Semoga bapak itu diberi rezeki banyak, amin.”

“Saya ikut nangis.”

“Semoga Allah gantikan rezeki yang lebih besar. Tabahkan hati. Pasti lembu faham sebab perpisahan kalian.”

“Tidak kira dia kucing, lembu, kambing, itik, ayam tapi kalau dah dijaga dari kecil bila nak berpisah memang sedih sangat.”


Sementara itu, anda boleh juga baca kisah-kisah lain yang menarik di bawah:

About admin

Check Also

Anak M𝐚ut Dilanggar Bas, Ibu Tuntut Pampasan RM8.1 Juta..

ANAK adalah segala-galanya buat wanita yang bergelar ibu. Malah demi anak, seorang ibu itu sanggup …

Leave a Reply

Your email address will not be published.