Aeril Zafrel Sebak Bila Dapat Hadiah Lamborghini Daripada Wawa..

Sebak & mengigil. Itu reaksi pelak0n terkenal, Aeril Zafrel ketika mendapat kejutan hadiah berupa kereta mew4h Lamborghini Aventador daripada isterinya juga pelakon Wawa Zainal. Aeril, 34, atau nama sebenarnya Suhairul Sunari berkata, dia sama sekali tdk m3njangka Wawa menghadiahkan kereta itu.

“Saya memang tak tahu dia bel1. Sebelum ini saya memang ada terfikir nak beli sendiri. Selalu juga tengok d1 Internet & YouTube. Malah, pernah cakap pada Wawa nak beli kereta ini. W4ktu itu dia tak bagi sebab masih banyak perkara & komitmen lain perlu diseles4ikan. Mungkin sudah saatnya & dia pun beli. Saya pula jenis yg suka nak mer4sa, dua tiga tahun selepas itu tukar kereta lain pula. Sekurang-kurangnya d4pat memenuhi impian,” katanya kepada Harian Metro.

Menurut Aeril, dia berangg4pan kejutan diberikan Wawa itu adalah sekadar utk disewa.

“Sebak bila dapat hadiah. S3lepas saya pandu, Wawa bagi geran. Pada mulanya saya ingat kereta sewa. Seb4b ada juga kawan kami yg jenis sewa. Menggigil juga bawa. Sebab bukan mac4m kereta biasa. Sebelum ini tak pernah pandu uji pun. Apabila dapat pandu s3ndiri, rasa tak sangka,” katanya.

Aeril berkata, edisi Lamb0rghini itu sudah tdk dikeluarkan selain memang inginkan warna kuning.

Sementara itu, Wawa menerusi hantaran di Instagram berkata, hadiah itu tdk dapat dibandingkan dengan pengorbanan dibuat Aeril selama ini.

“Sayang, hadiah ini tak seberapa kalau dibandingkan dengan segala pengorbanan yg kau buat utk keluarga kita selama ini. Hampir enam tahun bisnes, saya rasa ini masa utk ‘reward’ Aeril dengan benda yg dia idamkan selama ini. Dia lah tulang belakang di setiap kejayaan saya. Terima kasih sayang utk segalanya,” katanya.

Lihat video yg dikongsikan

Lihat juga komen orang ramai

-1:wowww congrats iqram dinzly

@Era95:Wah alhamdulilah best nya isteri dpt bhgaikan suami mcm ini

୧ a.f ୨:tak, apesal aku terfokus kat zip sluar aeril tu , Kereta api tak sampai lg tu

AcikNgah:dr xdak ap4…. SubhanaAllah…kisah shuib & aeril…dr nikah sehelai sepinggang..ikhlasnya mereka bernikah.. SubhanaAllah

@Mdafwn:Jari tercucuk mate tuu. Aduhh

Sumber : HM & Instagram

About admin

Check Also

[Video] Seramai 527 Tahanan Depoh lmigresen Sementara di Sungai Bakap Melarikan Diri Awal Pagi Tadi…

BANDAR BAHARU: Seramai 700 pendat4ng asing tanpa izin (PATI) yang ditahan di Depot Imigresen Sementara …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

error: Content is protected !!