[Video] Cubaan Mem0t0ng Dilaluan Kecemasan Dihalang Myvi, Pemandu Vellfire Bengang Sampai Melintangkan Kereta Di Tengah Jalan Akhirnya Ini Yg Berlaku.

Sejak pagi tadi tular satu rakaman kam3ra papan pemuka (dashcam) memaparkan tindakan seorang pemandu Vellfire cub4 melintangkan kereta di tengah jalan (line 2) di sebuah lebuh ray4.

Pemandu Vellfire tersebut dip3rcayai buat demikian setelah tidak berpuas hati dengan tindakan pemandu Myvi y4ng cuba menghalang laluan di lorong kecemasan.

Mengikut kepsen yang dinyat4kan oleh empunya rakaman Hassan Rabin di group Dashcam Owner Malaysia yang mem4ndu kereta Myvi, orang lain dah beratur berjam lamanya, cubalah beratur sek4li. Jangan lah main potong que (barisan).

“Dia cari pasal dgn saya. Saya pak4i myvi je pun.. Nah.. Nk femes, saya bagi anda femes.. Orang dah beratur b3rjam-jam.. Kau beratur la sekali.. Jangan la potong que.. Mentang-mentang gun4 vellfire..”

Tidak dapat dipastikan dimana kej4dian tersebut berlaku, namun ramai yang tidak berpuas hati dengan tind4kan pemandu Vellfire itu.

Merujuk kepada video yang dipap4rkan oleh Hassan, pemandu Vellfire itu bukan sahaja cuba melintangkan ker3ta di depannya malah dia cuba meludah ke luar kereta seperti ingin menunjukkan amarahnya terhadap pemandu Myvi.

Meninjau ke ruangan komen, ramai netizen dilihat tidak berpuas hati kerana tindakan pemandu terbabit seolah-olah tidak masuk dek akal kerana boleh membahayakan pengguna jalan raya yang lain.

“Kalau aku turun bro .. bkn ckp bsr bro .. samseng² jln mcm nie yg penah kena kt aku, aku kejar balik .. bkn berani spesis mcm nie bro .. try turun .. aku berani jamin lah bro .. die dlm kereta je .. cara hidup aku .. org baik dgn aku .. seribu kali baik aku balas” – Mohd Iewan

“Zaman dah maju.. Burung belatuk dah pandai bawak peti sejuk.. Benda boleh gaduh btpe nak tolak ansur..” – Ezil

“Dia nak marah x bagi chance utk masuk x kisah ni main2 plak bila dah kat depan.. membahayakan orang je.. ke kiri ke kanan. pakai velfire je pun bukan nya ada jet” – Intan

Tonton Video

Sumber: Belumbalik.com & Group Facebook Dashcam Owner Malaysia

About admin

Check Also

Tak Mampu Sihir Orang Islam Yang Jaga Solat – Bomoh Rusia

Tular sebuah video di media sosial, di mana seorang bomoh yang dipercayai berasal dari Rusia …

Leave a Reply

Your email address will not be published.