”Kata Saya Nak Menvnjuk”, – Lama Berdiam Diri… Akhirnya Kak KM Buka Mulut

Pencapaian usahawan sensasi, Liana Rosli atau Kak KM menjadi bualan ramai apabila dia tampil berk0ngsi momen indah berjaya miliki kediaman berharga lebih RM5 juta di Instagram, baru-baru ini.Mengulas lanjut, Kak KM bersyukur kerana ia antara hasil titik peluh perniagaan pr0duk yang diusahakan.

“Sebenarnya tanah rumah ini sangat besar, 10,000 kaki persegi. Sebab jika beli rumah baru mungkin susah nak dapat (yang besar) macam tu. Ia rumah lama. Boleh je kalau nak duduk balik, tinggal lagi kalau boleh saya mahu ia semua baru.“Jadi kita nak runtuhkan, ‘naik’ balik yang baru. Lokasinya di Ampang. Sebenarnya harga lebih (RM5 Juta), nanti dikatakan berIagak pula. Baru cakap RM5 Juta orang dah mar4h sangat, kata kita nak menvnjuk-nvnjuk

“Padahal kita bukan nak menvnjuk, kalau tak boleh tengok tutuplah Instagram tu, betul tak?,” katanya ketika ditemui di Sidang Media Minggu Usahawan Negara 2022, Festival Fesyen & Kecantikan.Ditanya mengenai pr0ses pengubahusaian bagi membangunkan kediaman yang serba baru, Kak KM menjelaskan ia mungkin mengambil masa sekitar setahu

“Kita bagi masa dalam setahun sebab nak runtvhkan semua nak naikkan balik. Sebab kita ambil keputusan untuk ubah suai kerana anak bertambah, kalau boleh biarlah bilik seorang satu. Untuk mak dan mertua, untuk bilik sendiri juga.“Malah kalau boleh nak adakan surau. Nak lebihkan benda itu, nak ada surau,” katanya yang turut mendedahkan memiliki kediaman berkenaan sebagai impian yang tercapai.“Pertama sekali, memang kena buat baik dengan mak bapak. Macam mana marah pun, kita tak boleh cakap fasal mereka, tak boleh nak m4rah-m4rah mereka. Mak cuma satu. Kalau nak berkatlah.

“Selain itu kita kena jaga bahagian, tanggungjawab kita. Kita dengan anak-anak, suami dan adik-beradik. Kena jaga benda tu dulu. Bagi saya itulah asasnya.“Kemudian barulah sibukkan untuk benda lain. Mak dengan mak mertua itu memang nombor satu,” katanya lagi.Rumah banglo berkenaan merupakan kediaman ketujuh yang dimilikinya.

Sumber : media hiburan/newstoday80

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, LIKE Dan SHARE YA Semoga Bermanfaaat Terima kasih!

PERHATIAN: Pihak Selangor Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

About admin

Check Also

Nyaris disaman, pemuda minta maaf tuduh Aeril Zafrel & Wawa Zainal terima duit PN

Pasangan selebriti Aeril Zafrel dan Wawa Zainal sekali lagi menjadi mangsa tuduhan apabila menerima imbuhan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *