Sedapnya Makan Peha Ayam! Terliur Tengok Baby Rina Enjoy Masakan Maryam

Anak perempuan kepada pasangan Youtuber Ryzal Ibrahim dan Maryam sentiasa mencuri perhatian warganet dengan telatahnya yang comel. Bukan itu saja, ramai yang suka bila melihat Rina ketika makan.

Tidak cerewet dan pandai makan sendiri membuatkan ramai yang sering menunggu update terbaru pasangan ini tentang si comel Rina. Maryam juga sering dipuji kerana sangat disiplin dan bersemangat menyediakan sendiri pelbagai jenis makanan berkhasiat buat anak perempuannya itu.

Bagi yang mengikuti Maryam di Instagram pasti tahu yang wanita cantik dari Korea ini selalu memuatnaik video mereka berdua bersama Rina. Terbaharu, Maryam berkongsi sebuah video ketika Rina sedang makan paha ayam.

Paling mendapat perhatian adalah Rina yang dilihat sangat berselera dan menyukai Samgaetang yang pertama kali diperkenalkan kepadanya.

Jom tengok Rina makan Samgaetang;

Untuk pengetahuan, Samgaetang sebenarnya adalah sejenis masakan tradisional dari Korea yang merupakan sup ayam ginseng.

Antara komen warganet melihat kecomelan Rina makan peha ayam;

Wah, memang berselera betul tengok Rina makan! Melihat kesungguhan anak perempuan Ryzal dan Maryam ni, buat kita pula terliur. Masakan Maryam pun nampak sedap, memang patutlah anak seronok nak makan.

sumber: pa&ma

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, LIKE Dan SHARE YA Semoga Bermanfaaat Terima kasih!

PERHATIAN: Pihak Selangor Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

About admin

Check Also

Nyaris disaman, pemuda minta maaf tuduh Aeril Zafrel & Wawa Zainal terima duit PN

Pasangan selebriti Aeril Zafrel dan Wawa Zainal sekali lagi menjadi mangsa tuduhan apabila menerima imbuhan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *