“Masalah Telur Tidak Sepenting Isu Isi Rumah” – Caprice

Negara masih lagi panas dengan berita mengenai pelakon, Puteri Sarah yang telah memfailkan tuntutan cerai terhadap suaminya, Syamsul Yusof.

Namun begitu, penyanyi rap sensasi Caprice telah memuat naik satu video yang menyindir tindakan netizen yang seakan-akan mementingkan isu rumah tangga berbanding krisis masalah telur yang melanda negara.

Lebih penting

Video yang dimuat naik oleh Caprice itu memaparkan perbezaan view oleh netizen yang lebih banyak pada isu rumah tangga Puteri Sarah berbanding sidang media oleh Menteri Pertanian dan Keterjaminan Makanan (MAFS), Mohamad Sabu bagi keputusan negara mengimport telur ayam dari India.

Menjengah ke ruang komen, segelintir netizen turut bersetuju dengan Caprice di mana rata-rata warganet lebih mementingkan gosip berbanding hal ehwal negara.

sumber: ohmymedia

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, LIKE Dan SHARE YA Semoga Bermanfaaat Terima kasih!

PERHATIAN: Pihak Selangor Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

About admin

Check Also

Nyaris disaman, pemuda minta maaf tuduh Aeril Zafrel & Wawa Zainal terima duit PN

Pasangan selebriti Aeril Zafrel dan Wawa Zainal sekali lagi menjadi mangsa tuduhan apabila menerima imbuhan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *